keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Puoliksi meikattu

Törmäsin ihanan Sallan blogissa tähän haasteeseen! 

Eli tarkoituksena siis meikata vain puolet kasvoista, ja jättää toinen puoli koskemattomaksi.

Mä oon meikannu kauan ja paljon. En edes halua tietää paljon mulla on uponnut rahaa kosmetiikkatuotteisiin. Nykyään tietysti vähemmän, ja teenkin perus meikin 5 minuutissa, kun ennen siihen saattoi upota neljä 5 minuuttista. En meikkaa päivittäin, mutta on kiva laittaa kasvoille edes se BB-voide kun lähtee neljän seinän sisältä ulos. Ja se onkin mun punottavan naamani pelastus.
Mun perusarsenaaliin kuuluu Bb-voide/Natural Coden meikkivoide, valokynä, puuteri, (luomiväri), aurinkopuuteri, (kajali), ripsari, (huulipuna) ja kulmakynä. Iltameikkiin lisänä sitten pohjustusvoiteet, eyelinerit, tummat luomivärit, huulikiilto. Suluissa olevia en käytä aina.

Liputan todella paljon Lumenen Natural Coden puolesta, ja sitä olen käyttänyt kauan, ja tulen käyttämään!






Lisäksi kymmenen faktaa:

- Vihaan mun kroonisen tummia silmänalusia, jotka kuvastakin näkyvät hyvin selkeästi
- Mä oon ennen vihannut ylikaiken mun silmiä, mutta nykyään ne on mielestäni mun paras ulkonäöllinen piirre
- Mulla on kaksi napalävistystä
- ...ja kauhea tatuointikuume
- Oon tällähetkellä tyytyväinen mun elämään, ja joka päivä näyttää valoisemmalta
- Mulla/meidän perheellä on ollut rankkaa viime kuukaudet
- ...mutta me pärjätään, koska meillä on toisemme
- Oon riippuvainen mun kalenterista, ja sinne on kirjattava kaikki menot ylös
- Oon tarkka asioista, varsinkin siivotessa
- Tällä hetkellä haluan isomman kodin, ja katsonkin joka päivä, onko nettiin tullut meille sopivaa kotia myyntiin


Sama haaste lähtee jokaiselle, eli puoliksi meikattu naama ja 10 faktaa. Haasteen tehtyäsi (jos uskallat ;)), laitathan linkin kommentteihin!

2 kommenttia: